loading...

دلنوشته های من

بازدید : 129
سه شنبه 22 مهر 1399 زمان : 17:19

آیا می‌خواهید استراتژی بازاریابی دیجیتالی را توسعه دهید ? هنوز یک چالش معمول است , چرا که بسیاری از کسب و کارها می‌دانند که چگونه کانال‌های دیجیتال و موبایل حیاتی برای دستیابی و حفظ مشتریان وجود دارند . با این حال آن‌ها برنامه‌ای یکپارچه برای رشد و تعامل موثر مخاطبان خود ندارند . اگر کسب‌وکار شما برنامه‌ای ندارد , از ده مساله که بعدا ً در این مقاله برجسته می‌شود , رنج می‌برید و به رقبایی که به صورت دیجیتالی درک می‌شوند , از دست خواهید داد .

چالش‌های بازاریابی دیجیتال در تجربه من ، یک چالش مشترک است که در آن شروع به طراحی برنامه بازاریابی دیجیتال خود کنید . من فکر می‌کنم یک ترس وجود دارد که یک گزارش عظیم نیاز باشد ، اما ما معتقدیم که برنامه‌ریزی ضعیف بهترین کار را انجام می‌دهد . برنامه شما باید یک گزارش بزرگ باشد ، یک استراتژی می‌تواند در دو یا سه دسته از A۴ در جدولی که استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را به اهداف SMART در چارچوب برنامه‌ریزی مسابقه our پیوند می‌دهد ، خلاصه شود . ما توصیه می‌کنیم که یک طرح دیجیتال ناب براساس الگوهای برنامه‌ریزی ۹۰ روزه ما ایجاد کنید تا برنامه دیجیتال خود را به سرعت اجرا کنید تا کشش ایجاد شود . شما می‌توانید مطالب بیشتری در مورد دانلود رایگان ما یاد بگیرید .

چالش دیگر حوزه و مقیاس گسترده بازاریابی دیجیتال است . تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال بسیار زیادی از بازاریابی , بازاریابی اجتماعی و ایمیل برای بهبود تجربه دیجیتالی وب سایت شما وجود دارد . مقاله ما , بازاریابی دیجیتال چیست ? نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از چارچوب برنامه‌ریزی رقابتی ما می‌توانید تعداد بیشتری از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال را تعریف کنید که سفر پر مشتری را پوشش می‌دهند . در هر تکنیک بازاریابی دیجیتالی , تاکتیک‌های دقیق بسیاری وجود دارند که برای موفقیت مهم هستند , بنابراین آن‌ها باید ارزیابی و اولویت‌بندی شوند, برای مثال از محتوای پویا برای اتوماسیون پست الکترونیکی , شخصی سازی وب سایت تا برنامه‌ای , وب سایت و محتوای آسمان‌خراش برای جستجوی آلی .
یک روش پیشنهادی برای توسعه یک استراتژی دیجیتال چه شما یک استراتژی دارید یا نه , در قلب " فرصت بینش , استراتژی , رویکرد " برای بهبود بازاریابی دیجیتال , الگوبرداری از آن جایی است که اکنون شما برای ارزیابی پتانسیل در مقابل جایی که باید در آینده باشید , ارزیابی می‌شود .

اموزش جامع دیجیتال مارکتینگ به وسیله ی کدپز

برای کمک به شما , ما یک برنامه بازاریابی دیجیتالی رایگان با مجموعه‌ای از معیارها ایجاد کرده‌ایم که استراتژی کلی دیجیتال و تاکتیک‌های کلیدی مانند جستجو , رسانه‌های اجتماعی , بازاریابی ایمیلی و طراحی سایت / تجربه را پوشش می‌دهند .

اما اگر شما یکی از شرکت‌هایی باشید که don't استراتژی دیجیتال دارند ؟ خوب ، من فکر می‌کنم که دو گزینه ساده برای ایجاد یک برنامه ممکن است راهی رو به جلو باشد :
بعد از تایید ، یک برنامه دیجیتالی یکپارچه بسازید که بخشی از برنامه بازاریابی کلی است - دیجیتال به طور کامل تراز شده و تبدیل به بخشی از کسب‌وکار می‌شود .
خوب ، چه چیزی باید در اینجا عمل کرد ؟ به نظرم چنین می‌رسد :
استفاده از بازاریابی دیجیتالی بدون رویکرد راهبردی هنوز متداول است . I'm مطمئن است که بسیاری از شرکت‌ها در این رده از رسانه‌های دیجیتال استفاده می‌کنند و قطعا ً می‌توانند نتایج خوبی از جستجوی خود ، ایمیل ، یا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دریافت کنند . اما I'm به همان اندازه مطمئن است که بسیاری از فرصت‌های موجود برای هدف‌گیری بهتر یا بهینه‌سازی را از دست می‌دهند ، یا از چالش‌های دیگری که در زیر لیست کرده‌ام رنج می‌برند . شاید مشکلات زیر برای سازمان‌های بزرگ‌تر که به شدت به حکومت نیاز دارند بیشتر است .
اکثر شرکت‌ها در تحقیقات ما یک رویکرد استراتژیک به دیجیتال را اتخاذ می‌کنند . از صحبت کردن با شرکت‌ها ، متوجه شدم که ایجاد برنامه‌های دیجیتال اغلب در دو مرحله رخ می‌دهد . اول ، یک برنامه بازاریابی دیجیتال جداگانه ایجاد می‌شود . این برای رسیدن به توافق و خرید - با نمایش فرصت‌ها و مشکلات و نقشه یک مسیر از طریق تعیین اهداف و استراتژی‌های خاص برای دیجیتال از جمله اینکه چگونه بازاریابی دیجیتال را در فعالیت‌های تجاری دیگر ادغام می‌کنید ، مفید است . دوم ، دیجیتال در استراتژی بازاریابی ادغام می‌شود ، یک فعالیت اصلی را ایجاد می‌کند ، " تجارت - طبق معمول " ، اما doesn't برنامه‌ریزی جداگانه‌ای را تضمین می‌کند ، به جز تاکتیک‌ها .
اگر شما یک استراتژی دارید ، یا شاید می‌خواهید بررسی کنید کدام موضوعات کسب‌وکار مهم هستند که در یک مرور استراتژیک بگنجانید ، ما ۱۰ مساله رایج را در نظر گرفته‌ایم ، که اگر شما یک استراتژی داشته باشید ، در تجربه ما بوجود می‌آیند .

آیا استراتژی بازاریابی دیجیتالی دارید ?
از آنجایی که ما یک نظرسنجی غیررسمی را اجرا کرده‌ایم تا ببینیم استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال چگونه استفاده می‌شود . نتایج حاکی از بهبودهای بزرگ در طول سال‌ها است . چند سال پیش ما حدود دو سوم تا سه چهارم یک برنامه بازاریابی دیجیتالی نداشتیم . اکنون این تعداد در آخرین بررسی به ۶۱ درصد کاهش‌یافته است , اگرچه این تعداد هنوز هم زیاد است و به این معنی است که تقریبا ً نیمی از آن‌ها هنوز در حال انجام دیجیتالی با هیچ استراتژی در مکان هستند .
زمانی که ما درباره مدیریت گزارش بازاریابی دیجیتال تحقیق کردیم , دیدیم که چگونه این درصد به یک نمونه مشخص نگاه می‌کند .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 873
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی